Förlåt, kunde inte hjälpa det…
Lustigt, på min tur tidigare i veckan hittade jag också lite “skit” som jag fotade för senare identifiering. Antar att det var något rovdjur eftersom det var “hår” i det.
Tänkte kolla med Tony S, han är nog rätt man för “skitjobbet”...
Konsten att skaffa sig en en räv ligger inte i att hitta till Biltema. Här kommer några handfasta råd:
Bosätt dig i skogen. Inte skogen, utan SKOGEN. Skaffa en veranda och en gitarr. Därifrån låter du den ljuva “visa i midsommartid” ljuda och vips kommer räven och lyssnar. Om du sedan har en korvbit tillhands har du en polare för livet.
Rävar är otroligt vackra och söta, men…
jag tycker inte om att ha dem inpå knutarna som jag har.
Jag är ju rädd om mina katter.
Grävlingar har jag också som springer rakt in i trädgården och de är jag lite rädd för.
Mycket fånigt, tycker jag själv.
Men jag verkar inte vänja mig. Jag har väl gått på alla osanna historier om att det biter tills det knakar.
De är ju snabba också så man kan inte springa ifrån dem om man skulle behöva.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.