0 86 visningar

9 svar

mycket regn

hanzzon

16 jul 2005 kl. 19:39

nära 40 mm på två dagar.. nu börjar det likna något.  =)

0

Bo Reyer

17 jul 2005 kl. 09:20

Inte fan hjälpte det! Jag var ute och kollade i morse men kammade noll.

0

hanzzon

17 jul 2005 kl. 09:59

behärska dig bo.. haha. ge dem ett par dagar till.. sen du..  =)

0

Botilda

17 jul 2005 kl. 11:35

Kantarellerna växer ju långsamt, men kanske att soparna kan komma denna vecka

0

Bo Reyer

17 jul 2005 kl. 13:11

I morgon bitti dyker i alla fall gatusoparna upp. -Förlåt Botilda! Jag försökte bara göra mig lite lustig.

0

hanzzon

17 jul 2005 kl. 15:52

hehe, ,  =)

0

Botilda

17 jul 2005 kl. 19:03

OK
Hos oss kommer inte gatusoparna i morgon däremot kommer sophämtarna dvs Renson alltid på måndagarna. Jag hoppas naturligtvis på sopparna.

0

Birgitta

18 jul 2005 kl. 22:24

Jovisst hjälper det. Var ute i morse och hittade ca 50 cm stora gulisar + hundratals med knappnålsstora. Om en vecka så bara det inte blir för torrt igen.

0

Fia

18 jul 2005 kl. 22:41

50 cm??? Är det svampen i Örebro vi pratar om nu igen?! ;-) Förlåt Birgitta, jag var tvungen…

0

Helena

19 jul 2005 kl. 07:57

Här i Sörmland har det också kommit massor med regn och nu är svampen på g på allvar. Ska ut en sväng i morgon och titta igen. Plockade några liter i går. ÄNTLIGEN!!!!!

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone