0 296 visningar

15 svar

Vilken morgon.......

Tina Nordberg

24 apr 2007 kl. 10:36

blev tvungen att ta med mig kameran och gå ut.
Vad fastnade på bilden ? Den är lätt att känna igen bara man hittar den.
Det gäller att SE UPP.

Gillar den färgen.

0

Maric

24 apr 2007 kl. 10:43

Vilken kanonfin bild!

0

I brist på nya friska

Tina Nordberg

24 apr 2007 kl. 11:00

hittar man gamla vackra.

Gammal o brun

0

I brist på nya friska

Tina Nordberg

24 apr 2007 kl. 11:04

Aj då det blev fel bild.Den var åxå gammal.

0

I brist på nya friska

Svamptokig sen barnsben

24 apr 2007 kl. 11:08

Vilka fina bilder !!
Grattis.

0

I brist på nya friska

gunhild

24 apr 2007 kl. 11:40

Vilka färger! Är det en vedmussling?

0

I brist på nya friska

Tina Nordberg

24 apr 2007 kl. 11:50

Tror det.

0

I brist på nya friska

Johnny

24 apr 2007 kl. 15:09

Första bilden är väl blommande Lärkträd, om det nu var en fråga.

0

I brist på nya friska

Tina Nordberg

24 apr 2007 kl. 16:08

Ja, det var en fråga och Lärkträd är det. Bravo.

0

Evus

24 apr 2007 kl. 19:03

Vilken fin bild på det blommande lärkträdet.

0

I brist på nya friska

Lena M

24 apr 2007 kl. 19:10

ja det har varit en underbar dag, ser att granarna börjar att blomma här och så dessa som jag kallar “vårtulpaner” har nu slagit ut och lyser ikapp med solen.

0

I brist på nya friska

cicki T Belgien

24 apr 2007 kl. 19:25

måste bara dela med mig av senaste bilderna på blåregnet. Nu har den slagit ut ordentligt!

0

I brist på nya friska

Lena M

24 apr 2007 kl. 19:34

Ja det va verkligen maffigt !

Jag är så glad över min kaprifol som täcker en yta av 3 m ungefär. Olika falla ödets lotter !

0

I brist på nya friska

cicki T Belgien

24 apr 2007 kl. 19:59

Lena M, din bild på vårtulpanerna skulle du kunna använda i vilken “varafräschreklam” som helst! Och din kaprifol doftar nog mer än blåregnet.

0

I brist på nya friska

Lena M

24 apr 2007 kl. 20:21

Ja jag har inte anlag för avundsjuka, men visst ser det pampigt ut på ditt slott.
En gammal torparstuga kan vara nog så charmig, huvudsaken är att man är nöjd med det man har, har skapat.

0

I brist på nya friska

cicki T Belgien

24 apr 2007 kl. 20:27

Nu är det inte “mitt” slott som tur är! Ägaren har 40 ton sten på sina axlar och oj vad han får kämpa! Och som du säger, en torparstuga kan vara nog så charmig. En sak är säker dock, vill aldrig mer bo i en storstad!

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone