0 1042 visningar

10 svar

Tack för senast!

Gunilla

25 apr 2007 kl. 20:16

Rubriken riktas till Bengt Sandh, Totte Gbg och Ina.Besökte Bengt i lördags och träffade Totte och Ina i söndags. Murklor plockades båda dagarna och Bengt har ett gäng på tillväxt också! Jättekul och trevligt att träffa flera forumister live!

0

Totte Gbg

25 apr 2007 kl. 22:39

Tack själv Gunilla!
Säger detsamma jätte trevligt att träffas :)
Grattis till din skörd av murklor, något fler än i söndag såg jag :)

0

Morgan

25 apr 2007 kl. 22:54

Vad trevligt det låter och jag kan inte låta bli att bli lätt avundsjuk på murkelfynden.
Själv hinner jag inte ut i skogen just nu.
Hälsa Bengt att han är saknad här!

0

Hälsa Bengt

Tina Nordberg

26 apr 2007 kl. 11:26

Hänger på Morgans inlägg angående Bengt. Välkommen åter Bengt, kanske läser du detta själv.
Ha en skön vår.
Kram.

0

Hälsa Bengt

Bo E

26 apr 2007 kl. 14:46

ja, visst saknar man herr Sandh både hans små lustigheter och hans svampkunnande!

0

Hälsa Bengt

Trumpelisa

26 apr 2007 kl. 14:52

Instämmer

0

Hälsa Bengt

Grethe F

26 apr 2007 kl. 15:01

Samma her och jag hoppas att du ser det Bengt

0

Hälsa Bengt ?

Ingela M i Malmö

26 apr 2007 kl. 15:05

Jag måste säga att jag har litet svårt att förstå er lovsång till en människa som tydligen inte drar sig för att skriva under multipla signaturer enbart i syfte att syssla med vuxenmobbning.

Visst han kan en del om svamp, men när man är så otrevlig så tycker jag nog det är bra att han får kyla av sig ett tag.

Skriver

0

Hälsa Bengt ?

Göran H

26 apr 2007 kl. 19:48

Oj, häpp, här dyker det upp en engångssignatur. Vem kan ligga bakom den?

0

Hälsa Bengt ?

Ingela M i Malmö

26 apr 2007 kl. 22:01

“Oj, häpp, här dyker det upp en engångssignatur.”“Vem kan ligga bakom den”?

Hej “Göran H”. “Bakom den” ligger jag.

Är det något som du tycker är konstigt?

0

HALLÅ

cicki T Belgien

26 apr 2007 kl. 22:27

Det här är Mickes forum som han lägger ner en massa energi och tid på! Nu har Micke tagit beslutet att utesluta vissa personer. Respektera Mickes beslut, snälla!

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone