Helt plötsligt är jag en mormor (i natt kl 3.58)och som en ansvarfull sådan lovar jag att fortsätta klicka för skogen varje dag. Jag lovar också att införhandla en sådan käck ryggsäck att bär min dotterdotter i ut i skogen och visa henne på alla svampar, växter, fåglar och djur som finns i vårt fantastiska land. Tänk en fullt färdigutvecklad människa fast i miniformat, det är lite fräckt eller hur?
Grattis Majmodig!! :p
Jag blev själv farbror för andra gången för ca två veckor sedan.
Den förstfödde tösen, (2 år) bara älskar att komma hem till farbror och titta på alla djur.
Jag tror att det är väldigt viktigt att barn får komma ut i naturen redan i tidig ålder.
Att få se och klappa djur, titta på träd och växter. Det tror jag gör barnen till “bättre” och sundare varelser.
Mvh
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.