Det är inte lätt att hitta så mycket annat än ticker och skinn men jag såg att bäckmurklingen var på gång.
Tänkte visa den akrobatiska humlan också som klamrar sig fast upp och ned på blivande blåbär. Hur den nu bär sig åt kan man undra.
Det är faktiskt först här på forumet som jag har blivit intresserad av digitalt foto efter att ha sett alla fantastisk bilder.
Så enkelt, att slippa skicka till framkallning.
Förhoppningsvis så är det också ganska lätta tt lära sig redigera också.
Jag tar ditt råd till mig.
Nja, jag använde nog mest knän och armbågar för att komma i position, Nina. Jag hade en huggorm i tankarna också som hade krypit in i blåbärsriset strax bredvid. Den hade för övrigt liggat helt stilla ett par meter ifrån mig medans jag fikade. Som vanligt kunde jag inte låta bli att ta några kort på den medan den väste tillbaka. Så här mycket orm som jag sett i år hittills har jag aldrig sett tidigare.
Jag använder en Canon 400D som är en digital systemkamera.
Enelie, gå in på Icakuriren.se och sök på digitalkamera. För en tid sedan hade dom en rätt bra artikel just för amatörer som ville köpa digitalkamera. Själv fick jag en i julklapp och nu fotar jag hej vilt. Gör ju inget om bilderna går åt skogen. Det tar en stund att lära sig med det är buskul!
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.