I dag hade jag glädjen att hitta både toppmurkla och stenmurkla. Tyvärr var toppmurklorna bara två till antalet mot 15-20 tidigare år men det beror nog på den envisa torkan. Stenmurklorna var stora som hus och var jättegoda råa men jg ha läs at dåm e giftklkj knske int bra lsölekldfö. Puuuuh!
Hej Evus!
Tack, tack. Ja, de stämmer. Lübeckresan var vår bröllopsresa och vi blev ovänner redan på båten dit. Det var nära att jag fick på båten men jag räddade situationen genom att köpa ett årskort till alla framträdanden av en tysk bompabompaorkester vid namn Die Deutsche Tuba Trumpetschwamp Pfifferling und Lederhosen Orkester. (DDTTPLO). Svea älskar sådan musik och därmed fortsätter äktenskapet som planerat.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.