Vilken underbar dag. Solen strålade och jag och min flickvän var på väg på en liten söndagsutflykt till en skog som vi fått ett hemligt tips om. Första riktade försöket på toppmurklan. Fyllda av förväntningar gick vi timme efter timme i backar, dikeskanter och traktorspår. Inte ett liv och det blev dags att tänka på hemresa, vi gav helt enkelt upp! Men vad är det där alldeles bredvid? Vi trodde inte våra ögon. Där stod det minsann en toppmurkla helt fräckt. Och en till och en till. Sju stycken blev det efter lite krypande i skogen. Nollan är spräckt och Toppmurklan är vår nyaste superfavorit! Snart fler försök…
Micke har specifikt bett om att vi inte ska kommentera avstängda personer eftersom de inte har någon möjlighet att gå i svarsmål.
Kanske det Cicki menade, Maric, och det tror jag att klas känner till också eftersom han känner till personen i fråga.
Jag blir inte frustrerad, men jag vet en som blir, om man inte skriver rätt. Jag vet också vad som menas med BASTA. Jag vet också att du är finnkärring (i positiv bemärkelse) många av mina
kompisar kommer från Österbotten.
Jag vill bara att du skall lugna ner dig lite, sluta tjafsa med ditt favoritord “rättvisa” och låta Gudrun köra med det, Jag passerar Trosta-korset fem dagar i veckan och om du vill kan jag bromsa in och förklara för dig vad jag menar. Har du dubier kan du maila på emil@mbox362.tele2.se
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.