0 300 visningar

12 svar

Nu blommar allt.........

Tina Nordberg

5 jun 2007 kl. 08:36

......nästan.

Vad blommar här för en ullig stjerna?

0

Lena M

5 jun 2007 kl. 08:49

Ja det kan man undra, ingen aning.

0

Bo Reyer

5 jun 2007 kl. 09:03

Sunda förnuftet säger mig att detta är något du sett i naturen, men jag är inte särskilt förnuftig idag. Därför gissar jag på porslinsblomma (hoya bella) på vinst och förlust.

0

Hoya

Irene A

5 jun 2007 kl. 09:10

Japp, så här ser de ut när de har trillat ner och klibbat av sig på fönsterbrädan..

0

Hoya

Totte Gbg

5 jun 2007 kl. 09:17

Porslinsblomma….e det en hoya?

0

Hoya

Tina Nordberg

5 jun 2007 kl. 10:04

Jajja mensan Hoya Porslinsblomma är det.Har tänkt på att de är så där ulliga? Mycket får man se när de förstoras upp.Din gamla utjänade blomma Irene är ju fulsnygg.Kul bild.
Den här är åxå inne på bäst före.

0

Lena M

5 jun 2007 kl. 10:04

Vad duktig du var Bo !
Då vet ni säkert vad de här skall bli för gott.

0

Lena M

5 jun 2007 kl. 10:06

Vilken häftig bild Tina

0

Tina Nordberg

5 jun 2007 kl. 10:18

Tack för det Lena.
På tal om din bild, så jag sådana på  Kullaberg i lördags.Kanske jag har närmare att plocka hos dig.Vilken skärpa i bilden. Fin.

0

Lena M

5 jun 2007 kl. 10:26

Ja någon gång ibland skall väl även jag lyckas.
Hade du trevligt på minisemestern ?
Och visst är dessa goda, lite besvärliga att plocka bara.

0

Susann

5 jun 2007 kl. 11:17

Björnbär?

0

Lena M

5 jun 2007 kl. 11:44

Alldes riktigt !
Svårplockade för att busken är så taggig, skyddsutrustning rek.

0

Tina Nordberg

5 jun 2007 kl. 13:07

Minisemestern var   toppen. Jag har tänkt återkomma till det så fort min kompis fixar bilder till mig från sin kamera. Fotade med hennes. Jag fick inte ta kameran med mig. Sonen behövde den själv när han hade utbytesstudenter här från Italien.Höll på att köpa en kompakt digital kamera på Ge-Kås i Ullared för 2500 kr. Kollade på nätet den kostar 2095 kr på El Giganten.
Casio Ex Z1050 10,1 px är det någon som känner till o har erfarenhet av den kameran?

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone