Även jag vill önska ALLA på forumet en riktigt trevlig midsommar. När jag plitade ner dessa få ord slog mig några tankar. (Aj vad det gjorde ont!)
Idag är det årets längsta dag, så fr.o.m. i morgon blir dagarna kortare och kvällarna allt mörkare. Även en annan sak slog mig. Visst har stämningen på forumet varit väldigt bra det sista halvåret? Hoppas innerligt att jag kan säga detsamma i den traditionella nyårshälsningen forumister emellan om ett halvår.
Svea Silverstolpe-Johanzon jobbar hela helgen så jag får sitta här i min ensamhet och hoppas att alla andra får en fin midsommar i regnet, blåsten, kylan, myggen och knotten.
Jag ska skåla med mig själv, sjunga snapsvisor med mig själv, tycka synd om mig själv och sura för mig själv.
Däremot önskar jag dig en God Sill, en God Nubbe och Goda Jordgubbar!
Bo Reyer, gå nu inte händelserna i förväg utan låt oss njuta av sommaren / hösten, göra många spännande svampfynd, äta av skogens goda bär. Att det kommer en vinter tänker jag förtränga länge än.
Ja forumet är mycket trevligt f.n och jag önskar också att det så ska förbli. Så många kunniga/ roliga / trevliga människor som man träffar här.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.