Jajemensan Bengt, så är det.
http://sv.wikipedia.org/wiki/SvampBob_Fyrkant_(figur)
Tycker lite synd om sign. Nikoi, om det kanske var en ny besökare som menade seriös matsvamp men uttryckte sig på ett sätt som fick vissa att gå i taket och kalla honom / henne för knarkare och pundare…det var lite väl grovt, tycker jag!
Nästan värt en ursäkt om nu sign. vågar sig fram igen!
till Morgan:
Handlar filmen om en fyrkantig badsvamp (vad det nu är) som heter Bob?
Är det verkligen roligt?
Ja, kanske det…själv tycker jag att Humle & Dumle och Tårtan var riktigt roliga barnprogram.
Numera är det knappast högsta prioritet att hålla koll på barnprogram, eller tv överhuvudtaget…
Mjo, Jag kanske inte prioriterar barnprogram heller, men barn tycker tycker tydligen att det är roligt, likväl som de tycker om Molly mus, Pokémon etc etc.
Om det är en tvättsvamp, mus, fantasifigur eller vad det nu må vara.
DEt är tidens melodi, när jag var liten var det saltkråkan och i viss mån Barbapappa! =)
Saltkråkan glömde jag ju!
Den sågs och uppskattades av hela familjen vill jag minnas!
Tårtan såg jag oxå som vuxen.
Visst kan man ha barnasinnet kvar, det är nog mer så att man har annat för sig än att hålla koll på dessa program numera.
Vet för övrigt folk över 50 som verkligen älskar humorn i Tårtan och Humle & Dumle!
Jag håller med sign. Blå!
Om det var matsvamp du menade så får vi be så mkt om ursäkt för våra dåliga skämt!
Personligen anser jag att all information borde vara fri, men Michael har bett oss om att inte diskutera Psilocybe-släktet på detta forum! Dessutom bör man behandla sådan svamp med den respekt den förtjänar! DET ÄR ABSOLUT INGA LEKSAKER!
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.