förra hösten när jag var ute i skogen så hittade jag några plastpåsar med innehåll, ringde polisen och tipsade, I dag var jag och hämtade grejorna hos polisen,ingen hade hört av sig-ä
Det var en 42 hästars utombordsmotor, som jag skall försöka sälja på blocket, en Motorsåg, Digitalkamera, 2 st mobiltel. diverse krafssmycken, och bland dessa fanns det 2 guldkedjor, Tack tjyvarna för att fick alla dessa grejor
Motorn såld 6000 kr, medans försäljningen höll på i källaren så ringde minsta grabben å sa till hustrun att han hade en köpare, när jag ringde upp fick jag höra att hans svåger bjudit 7000 osett, nåja så kan det vara.
Motorsågen funkar fint, värde ca 2000: en av mobiltelefonerna oxå, digital kameran skall jag kolla om det går att ladda batteriet på i morgon (måndag)hoppas att det går i så fall har jag en trevlig digitalkamera till det är en Olympus som har en jättestor Display
Grattis Klas!
Inga små plastpåsar heller!
Kontakta mig om du hittar några musikinstrument i skogen!
I vintras var det inbrott i replokalen och jag förlorade en vit elgitarr, modell Fender en gulrödbrun Fender elbas och en svart väska med munspel och låttexter.
Allt är anmält hos polis och typ musikhandel och pantbanken men inga spår.
Kan va sålt till Baltikum eller dumpat i skogen…vem vet?
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.