0 265 visningar

5 svar

om du är hungrig Micke

klas jaederfeldt

19 jul 2007 kl. 16:21

så står dessa Kungschampinjoner och väntar på den vid väg 57 i Järna, Maud drog på radion så mycket i morse att jag vaknade till att du gillade kungschampinoner

0

Bo Reyer

19 jul 2007 kl. 16:32

Bly och kadmium. Det är bra med tungmetaller om man vill gå upp i vikt eller bara pierca tungan.

0

Lena M

19 jul 2007 kl. 16:34

Samma här, ca kvart i sex hörde jag svampguidens grundare tala sig varm om ” kungschampinjonen”.
Men på förfrågan om vilken som var hans favoritsvamp så svarade han att de fanns flera och egentligen ville han inte favorisera någon.

0

Michael Krikorev

20 jul 2007 kl. 10:03

Ja, kungschampinjonens smak är helt makalöst god om du frågar mig. Men jag brukar bara käka den ett par gånger om året för att undvika för mycket heavy metal.

0

HAnzzon

20 jul 2007 kl. 12:04

“heavy metal”  :) hehehe :)

0

Totte Gbg

20 jul 2007 kl. 16:47

Jaha??? Vadå på radio???? Kan man kanske få en kanal o tid o namn på programmet??? Går det kanske att lyssna på i efterhand???

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone