Har några gånger frågat och skrivit under sign Fungus Bonus (den goda svampen) och föreslog också pluggskivling på Anns foto. Den “Fungus Bonus” som kom med inlägget att Ann skulle gå en svampkurs är någon helt annan. Eftersom någon annan skriver under min gamla signatur tänker jag inte längre använda den.
Ni kan väl hitta på egna!!!
Tack för alla svar.
Kul att få lära så snabba bra svar. Lärorikt. och du som försökte kopiera dig in med annans namn, nä jag tänker inte gå en svampkurs, det har jag inte tid med just nu även om jag gärna hade velat. Men däremot tänker jag fortsätta fråga här och få trevliga svar från dom som kan bättre än jag.
Därtill vill jag tillägga att jag tycke det är lite synd att man inte kan registrera ett användarnamn på det här forumet, vore smidigt, så man slapp annonya kopior.
Svartfotad pluggskivling. Min son skrattar högt när jag nu skall gå mykoligikursen i Linköping. Han har genomlevt 35 år isvampskogen med mor och far och undrar om det verkligen är nödvändigt och det är det för min del. Ju mer man kan desto mer begriper man att man inte kan.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.