0 269 visningar

3 svar

Pajad dator

gunhild

11 aug 2007 kl. 23:20

Jag som tagit så fina skrytbilder av jättestora karljohan och lite andra roliga svampar i går och i dag. Tyvärr har min 9 år gamla dator inte klarat sommaruppehållet och nu försöker en god vän att rädda vad som räddas kan av diskarna.
Jag har plockat karljohan, massor med olika kremlor,rimskivling, kantareller och fårticka i dag strax utanför Umeå. Tyvärr har jag cd-skivan som behövs för att lägga in bilder från kameran uppe i stugan, så ni får tro mig på mitt ord.

0

Nina A

11 aug 2007 kl. 23:31

så länge du vet att du har flera hårddiskar kan du ju ha tur, många gånger är det bara c:/ som strular

men vet du att du har en och samma hårddisk till allt då kan det vara illa

jag lider med dig, har själv råkat ut för liknande händelser- men det har alltid löst sig!!!!!
och jag tror på ditt ord :)

0

Elisabeth J

11 aug 2007 kl. 23:40

Roligt att du hittat K-J men mindre roligt med datorn.
Hoppas att det löser sig!
Man tänker hela tiden att man ska bränna ner alla bilder på cd men innan ska man ju sortera och ta bort bilder jaaaa och skogen är roligast det blir till vintern eller första regnvädersdagen.

Tänk om inte alla om om om fanns,eller om (se där) jag hade lite mer kunskap eller började någon gång eller om jag hade lite disciplin på mig själv.

Hoppas att det löser sig Gunhild!

0

Charina Halland

12 aug 2007 kl. 11:28

Disciplin? Var köper man det?? Finns det i lösvikt? ;)

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone