Jag som tagit så fina skrytbilder av jättestora karljohan och lite andra roliga svampar i går och i dag. Tyvärr har min 9 år gamla dator inte klarat sommaruppehållet och nu försöker en god vän att rädda vad som räddas kan av diskarna.
Jag har plockat karljohan, massor med olika kremlor,rimskivling, kantareller och fårticka i dag strax utanför Umeå. Tyvärr har jag cd-skivan som behövs för att lägga in bilder från kameran uppe i stugan, så ni får tro mig på mitt ord.
så länge du vet att du har flera hårddiskar kan du ju ha tur, många gånger är det bara c:/ som strular
men vet du att du har en och samma hårddisk till allt då kan det vara illa
jag lider med dig, har själv råkat ut för liknande händelser- men det har alltid löst sig!!!!!
och jag tror på ditt ord :)
Roligt att du hittat K-J men mindre roligt med datorn.
Hoppas att det löser sig!
Man tänker hela tiden att man ska bränna ner alla bilder på cd men innan ska man ju sortera och ta bort bilder jaaaa och skogen är roligast det blir till vintern eller första regnvädersdagen.
Tänk om inte alla om om om fanns,eller om (se där) jag hade lite mer kunskap eller började någon gång eller om jag hade lite disciplin på mig själv.
Hoppas att det löser sig Gunhild!
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.