till svamp för den som inte vill ha svampar utspridda där man ska sitta, ligga, äta gå mm mmm.
Detta är Fångst från IKEA o kostar en spottstyvel. Den har 7 våningar o kan även enkelt sys om till hopfällbara korgar.Tar minimalt med plats, kan hängas upp enkelt på varm luftigplats.Har tyvärr inte hittar så mycket svamp ännu så den är inte hårt belastad. Jag tror på den.
Otroligt smart idé.
Jag bor ju i en IKEA-stad och har sett den här hundratals gånger men inte tänkt på att den går att använda som svamptork.
Jag ska rensa och torka svart trumpetsvamp idag och hade tänkt att frysa in dem p.g.a. platsbrist. Men du hade lösningen.
Tack för tipset.
Jodå Tina, jag hade en god dag. Drog in en vända till städernas stad. Där, ute på Kungsholmen, i deras största matvarubutik såldes estniska Kantareller för 79:-/kg. Vem köper? Desperata upplänningar?
Jag vet inte, men en bra marknad för svenska Kantareller borde det ju vara.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.