0 255 visningar

8 svar

Ingen färgklick

Lena M

30 aug 2007 kl. 21:08

men det skall bli en färggrann klibbticka !

0

Tina Nordberg

30 aug 2007 kl. 21:15

Visst inte så färgglad o fager än,
men lite originelloch kul är den.
Den som smyger bak trädets stam,
får se när den vackra färgen kommer fram.
Snällt att du till oss ville skicka,
bilden på denna unga Klibbticka.

0

Göran H

30 aug 2007 kl. 22:15

Bra!!
Sköt nu Yxan lika väl i helgen.

0

Tina Nordberg

30 aug 2007 kl. 22:44

Tack Göran ska göra mitt bästa.
Har du koll på Yxkastningen?

0

Tina!

Elisabeth J

30 aug 2007 kl. 22:54

Lycka till med yxkastningen i Skövde!
Jag åker till Malmköping på svampträff!
Har du tittat efter fingersvampen ännu?
Det är väldigt torrt och dåligt med fingersvampar Ramarior nu!

0

Göran H

30 aug 2007 kl. 23:07

Ingen koll alls, men håller alla tummar som finns för dig.

0

Tina Nordberg

31 aug 2007 kl. 08:21

Tack för påhejjandet, tar med mig det till hela laget. Det är Finska föreningarnas SM. Man tävlar först o främst i lag men även individuellt.Vi i Kolsva tog hem vpr för gott förra året. Vill gärna inviga det nya med en inteckning.

0

Tina Nordberg

1 sep 2007 kl. 20:29

He kommen från Skövde o mycket nöjd med medaljskörden. Guld i lag, o silver individuellt. På svampfronten var det sämre.Men hittade flera arter där på 15 min än vad jag hittade på en hel kväll hemma.Ska försöka klura ut vad jag fann o hör av mig i morgon.

0

Totte Gbg

1 sep 2007 kl. 20:34

Grattis Tina !!! Det var en fin skörd du fick med dig hem!!!:)

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone