Det har varit is på bilrutorna ett par mornar nu men i dag regnar det igen, trist eftersom kurserna ska ut på exkursion och trist för vår svamputställning på Gammlia. Tur att vi har ett tält att ställa ut våra svampar i. Det blir väl inte så mycket folk som besöker oss.
Har varit i sörmland i helgen. Där var det toort ocj jag gjoede som jag brukar drog av dlemhinnar på citronslimskivlingen. Har ett par ex kvar. Kan de vara godkanda ändå. Har ochsp med ett litet och ett naggat ex ab mandelriska (doftprov) Hittade en del kremlor när jag kom hem i em 1 smörsopp lite spindelskivling , 1 olivvaxskivling kamskivlingmm Få se hur de ser ut på tisdag morgon.Kantareller och trattkantareller är väl ingen intresserad av. Hittade i em men tog inga. Ska bli kul att ses
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.