Om det stupade rätt ner sen,så tror jag att du faktiskt är nära “mitt” trumpetställe,jag brukar hänga på kanterna med livet som insats,för där är också ett gäng.
Jobbig terräng,men outsägligt vackert.
Nere i ravinen,ligger alla mina gamla hundar begravda(som aska),och jag har både gift mig,och döpt mina barn därnere.
Jag ska gärna dela med mig av mitt ställe,och får hoppas att inte det inte är samma som Brittis.
När du parkerar bilen,så går du inte ner ,utan du fortsätter på stigen upp i skogen.
du passerar två små stugor,och bakom stugan till höger,ända ute på ravinkanten står där några trumpeter.
Om du sen har bra skor,så står det också nere i backen.
Hittar du inte får du höra av dig,så antingen går jag med dig eller förklarar bättre
Tyvärr är jag fotbollsmamma hela helgen,så jag får avstå.
När du kommer till Klöva,så kör du höger till en parkering där det är skåneledsskyltar och ett dass.Då går där en liten knudig väg upp i skogen.
Vid stugan på höger sida,går du höger ända ut på ravinkanten.
Hoppas att du hittar,där finns nog inte ENORMA mängder,men rätt så gott om
Lycka till
Jag har svårt att bestämma en tid,men om jag kan så dyker jag upp i klöva på tisdag,men vänta inte på mig,jag hittar er om ni är där.
Jag har ett hus fullt av ungar och hundar,och vet aldrig om och när jag kan ge mig ut.
Men i dag ska jag och min bästa vännina och sju hundar ut.
Jag kollar in spännande skogar på eniro,och så kör vi dit.
Det är jättekul,för vi har egentligen ingen aning hur de egentligen ser ut.
Kriteriet är att skogarna ska ligga rätt långt i från vägarna,och att det inte bara ska vara barrskog.
Ibland har vi kommit dit och så är det ett kärr,det syns ju inte på hybridkartan.
Men jag har också hittat fantastiska svampskogar på det viset.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.