0 269 visningar

9 svar

Var ?

Tompa

7 sep 2007 kl. 01:47

Blir väldigt nyfiken på var i Sverige (eller Belgien för vissa) man hittat / rapporterar ifrån. “Många känner många” har jag förstått, men som nybliven forum-gluttare så är det inte så lätt. OBS jag vill inte ha LOLA (long - lat) men t ex LÄNSBOKSTAV skulle vara kul att ha på forum-inläggen. (A=Sthlm, C=Upps, D=Sörml, ni kanske redan känner till bokstavsfördelningen.) Vad gäller parkeringsplatserna i “Klöva?” vore det dessutom intressant att veta vilken p-ruta som är bäst.

0

Brittis

7 sep 2007 kl. 07:20

Närmast dasset, tycker nog jag! Är det inte en smaksak?

0

Nina H, Sthlm norr

7 sep 2007 kl. 08:46

Eller så kan man skriva sin signatur som jag gör. Tycker precis som Tompa, man undrar alltid VAR.
Kollar ibland på rapporterna om man ser samma signatur där så står det ju var, mens om sagt det är inte så svårt att skriva

0

Brittis, NV Skåne

7 sep 2007 kl. 11:33

Oki doki, då kör jag med det!

0

Cynips, Falun

7 sep 2007 kl. 11:56

Då skriver jag Falun efter mitt nick i fortsättningen. Vet ni inte var det ligger får ni skylla er själva :)

0

Margareta i Boden

7 sep 2007 kl. 12:05

Bra idé - säger jag som också är rätt ny…

0

Totte Gbg

7 sep 2007 kl. 20:17

Jo det tycker jag med är jättebra:) Bara det att jag bor i centrala Gbg o det är liksom inte där jag plockar svamp…får alltid åka minst 5 mil åte ena hållet ;) men var jag befunnit mig när jag väl plockat svamp det ser man under rapporter :)

0

Maya Hörnefors Västerbotten

7 sep 2007 kl. 21:01

Skulle va bra om många fler skrev var dom bor, man funderar ju ofta då man läser ett inlägg var i landet dom befinner sig.

0

Tompa (D)

7 sep 2007 kl. 22:43

Bor i Oxelösund = D som länsbokstav (alltså inte D för dass.)
Är strax på väg till Höga Kusten med husbil för att förhoppningsvis hitta mängder av svamp o lingon. Undrar vad det är för länsbokstav där?

0

Dea

8 sep 2007 kl. 00:19

Bor i västerort, sthlm, men plockar i Södertälje, Ekerö, Värmdö, och Nacka så det blir lite knepigt.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone