Ja a du Micke..
Synd att man inte kan ta vara på livet genom lite humor lite då å då..det underlättar ju liite =).
Är ju tyvärr inte bara detta som gör att “språk poliserna” kommer fram, kan man inte meningsuppbyggnader samt har en släng dysleksi så blir man ju oxå påhoppad..
Tråkigt tycker jag :(...
Fortsätt du i samma stil Micke Brännström!!, humorn och självdistansen segrar alltid över tråkigheter och besserviessande språkjönsar, förhoppningsvis även på detta forum, även om jag själv misströstar ibland när jag ser en del inlägg.
Här hemma, (Norra Skaraborg) har svampsänsongen också gått i stå, finns endast lite tratt och (gud,,hjälpe mej) GUL kanatarell och en och annan maskäten taggsvamp att finna, trist,, muntrar upp mej med Miles Davis, Gil Evans och John Coltrane, (TEO)som är bäst just nu..
Hoppas ändå på Karl-Johan, kommer kanske i veckan (enstaka rapporter från Skåne verkar positiva).
Hej Micke!
Ge inte upp, jag hittade två fina ex karl-johan,en liter kantareller( fredag)i Jävre,fortsätt att krydda livet med humor,jag älskar att få mej ett gott skratt emellanåt.
Snart vågar man inte göra ett inlägg eler ställa en fråga på detta forum, med tanke på att man kan uttrycka sig fel
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.