0 279 visningar

4 svar

Titta vad jag har hittat!

Nikke småland (moheda)

9 sep 2007 kl. 17:58

Jag var med husse och matte och plockade svamp.
Det här lyckades jag hitta åt dom!
Vet inte vad dom skulle göra utan mig…
Kram Assynja

0

Jeanette P

9 sep 2007 kl. 18:04

Vilken duktig hund du är =)!!
Kan du inte komma hit å lära upp mina hundar oxå ;).
Grattis till skörden!

0

Nikke Småland (Moheda)

9 sep 2007 kl. 18:13

Tack för berömmet, det tog några rundor i skogen men till slut förstod jag vad matte & husse letade efter, så nu för tiden leder jag dom till nya ställen varje gång & jag får “SÅ” mycket beröm.
Dom har sagt att jag ska få något riktigt gott ikväll… Undrar om det blir Baconinlindade pannbiffar med kantarellsås & färskpotatis som jag tycker så mycket om!?!
Puss Assynja

0

Evus

9 sep 2007 kl. 18:54

Hej Assynja.

Vilken stilig hund du är.Och vilken fin fångst.
Vi( utan vovve numer tyvärr) var ute i skogen (Botkyrka) i dag och hittade inte en endaste svamp.

0

Onis Tycker....

Faster och farbrors Gull!

9 sep 2007 kl. 22:03

Att hans favorit rottis var jätteduktig. Fast det var ju faster och farbror oxå som förstod vad de skulle plocka där ute i skogen.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone