0 245 visningar

8 svar

Svampkungens son

Elisabeth Bååth

9 sep 2007 kl. 22:11

Hej
I brist på svamp (sitter mitt i Stockholm ikväll) så söker man nya vägar…
Hittade denna och beställde direkt, någon som läst?
Svampkungens son
Marie Hermanson
Han växer upp i skuggan av sin blomstrande far – den berömde svampexperten som har en sådan hand med kvinnorna. Maktlös bevittnar han hur fadern under sina exkursioner i svampskogen vanligen förför någon av de vackraste kvinnorna i gruppen medan han själv får hålla till godo med de Lektyr-flickor som han lirkar loss ur häftklamrarna och nålar upp på väggen. Och när fadern gifter sig med den vackra och utmanande Madeleine kompliceras situationen ytterligare.
Mer info på
http://www.albertbonniersforlag.se/1100/1100.asp?ArticleId=9789100112943

0

Marit D

9 sep 2007 kl. 22:17

Men Elisabeth! du köpte den väl inte för 275:- hoppas jag när den går att få för åtminstone 159:-, t o m signerad.

0

Elisabeth Bååth

9 sep 2007 kl. 22:25

Nej men tack för tipset!
Jag köpte ljudboken, billigaste möjliga på nätet.

0

cicki T Belgien

9 sep 2007 kl. 22:27

tack Elisabet för tipset! Hennes andra bok Musselstranden har jag läst och tyckte om. Ska testa!

0

Helena A

10 sep 2007 kl. 06:54

Har läst den och den var helt ok.
Kan rekomenderas.
Finns förövrigt på biblioteket dm man inte vill köpa den.

0

Birgitta D

10 sep 2007 kl. 08:32

Jag har köpt och läst den. Fick den billigt när jag samtidigt köpte Islossningen från ett bokförlag.

0

Totte Gbg

24 mar 2008 kl. 11:27

Bra bok, läste ut den på 2 timmar :)

0

Jan A, Uppsala

24 mar 2008 kl. 11:36

Har köpt och läst ett (billigt) signerat ex. Nu verkar marknaden vara rätt mättad, så begagnade går ibland riktigt billigt på Tradera “svamp*”.

0

Joachim Krumlinde

24 mar 2008 kl. 13:50

Jag har också läst den, och fort gick det. Trevlig eftersom en handlade rätt mycket om svampar, men intrigen ger jag nog inte rätt mycket för.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone