0 4328 visningar

8 svar

Hopfällbar svampkorg

Ulla

12 sep 2007 kl. 19:02

Har sett såna där hopfällbara svampkorgar men kan inte komma ihåg vart?  Nån som vet var dom finns att köpa.

0

Jörgen

12 sep 2007 kl. 19:27

Vero Moda papperskassar är hopfällbara..

0

Ulla

12 sep 2007 kl. 21:59

Jag brukar ta en papperspåse men om det regnar går botten ur ganska fort :(

0

Affe Nv Skåne

12 sep 2007 kl. 22:11

Bauhaus har en modell i plast som går galant ner i ryggan.
Förvisso i plast och den är inte vacker, men ack så funktionell.

0

Kapten Hammock

12 sep 2007 kl. 22:15

Köpte en på Coop Forum för ett par veckor sedan. Samma typ som Bauhaus. Minns inte vad den kostade, men den var inte dyr. Tjufem spänn kanske.

0

Elisabeth J

12 sep 2007 kl. 22:59

ÖB hade en variant förra året fyrkantig i plast som blev platt när man fällde ihop den.

0

Anitha

13 sep 2007 kl. 09:10

Hej Ulla!

I bland köper jag papperskassar, sådana som blomsteraffärerna har, Halva storleken från en normal. Sedan så tar jag en plastkasse och nitar fast som skydd utanpå papperskassen. Då blir inte botten blöt och funkar jättebra. Jag brukar förresten ta dubbla papperskassar så blir det lite stadigare.

0

Ulla

13 sep 2007 kl. 21:15

Tusen tack för alla tips
Anitha, ditt tips var ju himla fiffigt går nog på det :)

Lycka till i svampskogen alla

0

Babsan

14 sep 2007 kl. 08:52

Var på Jysk i veckan och köpte en hopfällbar korg.Fanns i 2 storlekar och är av plast. Men dom går inte under benämmning svampkorg.Den mindre som jag köpte kostade 29 kr.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone