Min tanke var bara att försöka skämta lite á la Bengt Sandh.
Men tydligen så är inte andras skämt lika välkomna… ¨
Du brukar ju raljera över människor som inte förstår din humor. Tydligen är du en lika god kålsupare själv som de du raljerar över.
Märkligt!
Jag får dock be så mycket om ursäkt om jag sårat dig, det var absolut inte min mening! Hoppas att du får en riktigt bra dag och att det händer något roligt för dig som kan få dig på lika gott humör som mig. Du verkar ju onekligen inte vara så munter.
Bengt: Lite skämt piggar bara upp inläggen här. Tål du inte skämt så är du bara att beklaga. Allt måste inte vara så gravallvarligt.
Man har inte roligare än man gör sig och att sitta och sura mår ingen bra av. Du måste lära dig att tåla lite skämt så blir ditt liv roligare.
Medger att jag tog i litet för mycket. Förklaringen är att jag kände lite panik eftersom jag ska ha svamptema på Restaurant Basement i Göteborg i kväll och ville ha hjälp med identifiering eftersom jag gärna ville ha med svampen i fråga.
Jag ska aldrig mer kasta glas på ett stenhus.
Tack för hjälpen Irene och Totte!
Kramar från
Till dig vill jag säga att jag verkligen inte är någon självutnämnd humorist. Dessutom vet jag inte vad du menar med att jag skryter om hur bra jag mår och på hur gott humör jag är. Har man cancer som jag så mår man inte så förfärligt bra alltid.
Däremot försöker jag att ta livet på ett så positivt sätt som möjligt och har naturligtvis inte humor som passar alla men jag hoppas att några har lite kul ibland åt en del av mina inlägg, det är liksom meningen med det hela. Kan du inte hitta på något roligt själv?
Hälsningar från ett regnigt Västergötland.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.