Och jag sitter numera i Häljarp och häckar… Utanför Landskrona.
Tisdag nästa vecka på eftermiddagen är ok för min del, kan komma hemifrån runt 12.30.
Om någon är sugen då.
Är ledig sista helgen i september och första i oktober med undantag för den 7 oktober.
Skall vi kanske hitta någon/några dag/ar där och springa bort oss i skogen på?
Kul om man kan vara mer än sig själv.
JA OCH SÅ SA BILEN ÅXÅ I DAG KLICK, KLICK INTE ETT LIV SÅ NU ÄR DET KÖRT MED SVAMPPLOCKNING MED FAMILJEN I HELGEN OCH SÅ BLIR DET VERKSTADEN PÅ MÅN OCH INTE NOG MED DET INBROTT I DEN ÅXÅ SÅ NU BLIR DET STRUL HELA NÄSTA VECKA SÅ JAG FÅR AVVAKTA MED SVAMPPLOCKNINGEN MEN NI ANDRA FÅR HA DET SÅ GOTT DÄR UTE, VI HÖRS.
Hej GretheF! Jag vet inte vad det är med mig idag, lie bekymrad över bilen förståss, så jag såg inte upp ordentligt. Jag är normalt en artig man som öppnar dörrar för damer och så och överlåter gärna svampställen till mina medmänniskor, här kommer singnaturen. Förlåt ännu en gång för mitt slarv.
1 km söder om Bidalite i Blekinge
Oj så vacker bild! Du får åka med mig om det blir ngt på tisdag! Trist med bilar som inte håller! Så som man vill i evigheter :o) Kan tipsa om en bra billig verkstad! Om du vill ha tips, skriv till mig på brittisek@bredband,net
och ta ett glas vin el ngt o slappa med! Var ligger järavallen?
Glömde bort att svara dej angående Järavallen.
Har bara varit där och gått motionsslingorna med ungarna, men det brukar räcka för att fylla varukorgen i vagnen med soppar iaf. Tyvärr så har det varit sparsammare detta året med svamp där. Men det börjar röra på sig nu där. Så än lever hoppet.
Hallå Eller Affe & Brittis! Blir det läge så får vi försöka samåka eller så om det är OK?. Jag har en del konserverade Stolta kvar sen i fjor, kan faktiskt dela med mig av dem. Eller byta!!?? Jag har ju lite av varje i skåpet. Det kanske ni åxå har. Vi måste träffar, om inte svampskogen tillåter så åtminstånde på en fika. ELLER?
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.