0 115 visningar

9 svar

Hästmusseron

Stig H Johansson

23 aug 2005 kl. 00:19

När jag kör runt med mina hästar på Stora Alby så händer det att hästarna stannar tvärt och stirrar rätt ut i skogen. En gång blev jag tvungen att säga ptrooo för att inte hästen skulle skena fram till en stor grupp konstiga svampar.
Kan det ha varit hästmusseron han såg?

0

Kantarellen

23 aug 2005 kl. 01:09

Det kan det ha varit, annars kan det kanske ha varit för mycket
“myror-i-hagen”.

0

Stig H Johansson

23 aug 2005 kl. 02:23

Ursäkta mig, kantarellen, jag förstår inte riktigt hur du menar?

0

Kantarellen

23 aug 2005 kl. 19:38

:-)
Hagmyren är en travbana utanför Hudik?
Det var väl roligt?

0

Cajsa.

23 aug 2005 kl. 20:38

Hej Stig, vet inte vemsom är mest humoristiska av er men kanske menar du Höstmusseron eller? Cajsa.

0

Stig H Johansson

23 aug 2005 kl. 21:17

Vet inte, Cajsa, men hästarna har ätit av dom och har blivit förkylda av det så det börjar luta åt att det måste vara hostmusseroner.

0

Gunsan

23 aug 2005 kl. 21:20

Men snälla rara Bengt Sandh alla känner väl igen dina larviga inlägg även om du använder annat namn

0

Marie

23 aug 2005 kl. 22:38

Tyst Gunsan, det finns folk som tycker det är riktigt underhållande med dessa underfundiga inlägg. Har du ingen humor kan du väl bara låta bli att gå in o läsa dessa???

0

Evus

23 aug 2005 kl. 22:49

Håller med dig Marie.
Jag tycker sådana här inlägg mellan varven är uppfriskande.
Varför måste allt vara så allvarligt jämt? Ett gott skratt förlänger livet.

0

Bengt Sandh

23 aug 2005 kl. 23:44

Snälla humorlösa Gunsan!
Om du tycker att mina inlägg är larviga så skulle du se så larviga mina nyfångade Karl-Johansvampar har varit de senaste dagarna. Deras larvangrepp är faktiskt värre än dina larviga angrepp.

Keep smiling!

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone