Måste erkänna att jag följt med i tråden som handlat om Franco och sv. doktorander. Har ingen synpunkt, givetvis, men är ändå intresserad av surret. Nu till något betydligt viktigare.
Vid rubricerade datum påstod en av våra mer eminenta Trattkantarellkännare att en viss förnedring skulle infalla detta datum. Påståendet gjordes närmare bestämt kl.17:11:36 nämnda datum.
Hur blev det då? Jo, torskfrossan infann sig och resultatet lät inte vänta på sig. Den grönvita röran återvände med tre pinnar till Stockholm. Nu väntar en riktig mardrömshemresa, Sthlm -Borås från Grimsta IP denna helg. Jag tror att ni Boråsare bör ställa upp med varm choklad och snuttefilt när “hjältarna” återkommer.
ps. Nämnde jag att Bengt Gul bör stå längst fram. ds.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.