Här växer dom! Jag gick in en skogsväg, skulle rasta hunden, efter ett par hundrameter vid en liten bergknalle i fuktig mossig granskog, med inslag av björk så bara stod dom där, trattkantarellerna hur fina som helst. Blåbärsriset har släppt sina blad så dom är lätt att upptäcka. Jag hittade också några kantareller fasta och fina.
Joo jag har en 7 år gammal Canon Digital Ixus med bara 2,1 megapixel. Den hålls ihop av tejpremsor både här och där men den fungerar fortfarande och jag är van vid den. Skulle egentligen köpa en ny dom är betydligt billigare nu, då kostade den 600 c:a, men jag kan inte bestämma mig för vilken jag ska köpa så länge den här fungerar.
Tack för svar! Hoppas din kamera håller ihop ett tag till.Verkligen snygga bilder.
Jag startade en ny tråd - med undring om någon har erfarenhet av en Panasonic som jag kikat på idag. Canon är kompatibel till vår skrivare men går man via datorn så måste man kunna använda vilken kamerasort som helst.
Jag menade förstås att den kostade 6000 för 7 år sen. Jag har bytt skrivare och flyttat mellan olika datorer det följer ett program med kameran som man installerar på datorn och det är inga problem. Rekommenderar dig att köpa en extern hårddisk eller minne för att lägga dina bilder på så slipper du förlora dem som jag gjorde i somras.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.