Oj vilken respons, tack. Har en Cannon Power shot IS S3.Lite mer finesser än en vanlig digitalkamera. Men inte utbytbart objektiv. Den har ett Super macro på 0mm avstånd, man kan alltså gå så nära att man nuddar objektet med linsen. Det är ju inte min förtjänst att jag lyckas ibland, det är kameran.Om jag hade haft en analog kamera hade den kostat mig många mil film nu.Fotandet har blivit ett intresse för, perfekt att kombinera med svampsök. Man alltid något med sig hem utan att det väger tungt.
Natti natt.
Nu skall du inte vara blyg Tina, och jag skall sticka ut hakan genom att påstå att “en kamera är som en målares pensel, penslen kan aldrig göra jobbet det är konstnären som styr och ser” så de så. Dina bilder är kanon och du har sett och hittat det som många bara går förbi för det finns fler sorters ögon än “svampögon”
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.