0 304 visningar

13 svar

Fredagsporr

Tina N Kolsva

12 okt 2007 kl. 20:11

Ha en trevlig helg o tänk på att det finns fler nöjen än svamp.

Ganska larvigt

0

Franco Matli

12 okt 2007 kl. 20:51

Jag gillar dina bilder dom är ***

0

Affe Nv Skåne

12 okt 2007 kl. 23:13

:) :) :)

Du har lyckats igen Tina…

0

Göran H

13 okt 2007 kl. 00:49

Undrar hur hon bär sig åt. Tina alltså.

0

TezZ

13 okt 2007 kl. 01:38

Du tar så himla fina bilder. Vad är det för kamera du använder och hur gör du för att få så bra närbilder? Jag själv har försökt men det blir inte alls lika bra och definitivt inte kunnat ta såå nära.

0

Bengt Sandh

13 okt 2007 kl. 02:17

Vad då fler nöjen än svamp? Det ser väl alla att de är i full fart med att tillverka flugsvamp…

0

Brittis

13 okt 2007 kl. 11:48

*skrattar*

0

EvaCarina

13 okt 2007 kl. 18:15

Underbart!!

0

Kamera

Susann

13 okt 2007 kl. 21:43

Jag skulle också gärna vilja veta hur du bär dig åt. Och vad du har för kamera

0

Kamera

Tina N Kolsva

13 okt 2007 kl. 22:38

Oj vilken respons, tack. Har en Cannon Power shot IS S3.Lite mer finesser än en vanlig digitalkamera. Men inte utbytbart objektiv. Den har ett Super macro på 0mm avstånd, man kan alltså gå så nära att man nuddar objektet med linsen. Det är ju inte min förtjänst att jag lyckas ibland, det är kameran.Om jag hade haft en analog kamera hade den kostat mig många mil film nu.Fotandet har blivit ett intresse för, perfekt att kombinera med svampsök. Man alltid något med sig hem utan att det väger tungt.
Natti natt.

0

Kamera

b

13 okt 2007 kl. 23:36

Ja,vad kan man inte göra i svampskogen…
Ta jättefina bilder tex. Själv har jag svårt att se trattissar, å du ser dessa små krabater. Bra Tina.

0

Kamera

Babsan

13 okt 2007 kl. 23:41

Nu blev det lite fel i forum.Det är inte /b som svarade 2007-10-13 kl. 23:26::25. Det var Babsan.

0

Tina N Kolsva

"JAS"

14 okt 2007 kl. 11:22

Nu skall du inte vara blyg Tina, och jag skall sticka ut hakan genom att påstå att “en kamera är som en målares pensel, penslen kan aldrig göra jobbet det är konstnären som styr och ser” så de så. Dina bilder är kanon och du har sett och hittat det som många bara går förbi för det finns fler sorters ögon än “svampögon”

0

Tina N Kolsva

Tina N Kolsva

15 okt 2007 kl. 11:05

Ojoj tack, ska försöka lära mig att ta till mig beröm. Du är inte så dum med kameran själv “JAS”.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone