0 257 visningar

10 svar

Sista för idag jag lovar

"JAS"

18 okt 2007 kl. 23:10

Om någon stjärna tittar här så vet ni vad det är så säg. Det är ju inga (artbilder som ni förstår) Men ni får gärna kolla mitt tidigare tråd - “JAS” artfrågan nu” - Tack på förhand. Bildera är tagna idag.

0

Irene A

19 okt 2007 kl. 14:16

1. honungsskivling, snygg bild
2. Någon art av slöjskivling (de vita piggarna i mossan på stubben är nog stubbhorn)
3. tror jag är brunsopp, nedanför den ett par hättor (Mycena)

0

"JAS"

19 okt 2007 kl. 16:12

Tack, tack Irene A*. ha en bra svamphelg.

0

Eva K

19 okt 2007 kl. 16:18

Vilka fina bilder :)

0

"JAS"

21 okt 2007 kl. 21:10

Hej där ute! Ni som är från skåne och har varit ute i svampskogen i helgen. Själv har jag inte kunnat tyvärr. Hur ser det ut, finns det några soppor kvar eller har det frusit bort. har varit frost i HBG.

0

Bengt Sandh

21 okt 2007 kl. 21:19

Tjena “JAS”!

Du har inte varit ute i svampskogen i helgen skriver du men bilderna är tagna idag.  Hur funkar det? :)

0

"JAS"

21 okt 2007 kl. 21:22

Kolla datumet på tråden Bengt Sandh

0

Bengt Sandh

21 okt 2007 kl. 22:13

Otrooooligt så dum jag var. Ber om ursäkt!

0

"JAS"

21 okt 2007 kl. 22:16

det är lungt Bengt

0

TezZ

21 okt 2007 kl. 22:55

Fantastiska bilder. Måste fråga, vad använder du för kamera och hur får du så fina närbilder?

0

"JAS"

21 okt 2007 kl. 23:18

Tackar och bugar. Nikon D 80

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone