Blev överraskad av reationen efter min inlägg angående musseronen.
Du skrev att den hade nedlöpande skivor,jag tittade på bilden och kunde inte se dom.
Men idag upptäckte jag att de fanns en bild till som jag hade missat och i den fanns de nedlöpande skivor som du hade sett.På min Mac använder jag MacMail som presentera bilderna redan öppnade efter varandra, en bild tar upp hela skärmen, för att se nästa måste jag skrålla nerå, det gjorde jag inte så jag utgick från den 1:a bilden
när jag gjorde min diagnos.
Ber om ursäkt för min miss.Jag sitter framför dator när jag har lite tid men ibland händer någontin, telefonen, besök,hunden och så vidare, så det kan hända att man tappar tråden. Uppståndelsen fick mig att tänka på en citat.
“Det bästa med att leva i en liten stad är: när du inte vet vad du gör så vet nån annan det” Hälsningar.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.