Måste visa vad vi hittade idag! Åkte ut för att rasta hunden och eftersom det var ganska skumt så räknade vi inte med att kunna hitta svamp. Men oj! Så mycket har vi inte hittat på ett ställe någon gång. drygt 2, 5 kg (orensad) Vi hann inte plocka färdigt innan det blev för mörkt, så vi ska försöka hitta resten i morgon. Bifogar bild på dagens skörd.
Mums!
Har inte hunnit vara inne här på sista tiden men tänkte ta en liten kik innan jag går o lägger mig. Jag är dåligt orienterad eftersom jag inte bott här så länge och bara åker med. Men det var nånstans ett par mil från Munkfors. Och vi plockade på samma ställe i tre dagar! Har aldrig sett så mycket trattkantareller på samma ställe. Men nu är det väl slut för i år antar jag.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.