0 244 visningar

5 svar

Och så 3 svampbilder!

"JAS"

4 nov 2007 kl. 17:24

Detta är inga artbestämningsbiler mest ögongodis men är det någon som vet vad de heter så är ni välkomna med svar eller gissningar. Hoppas att ni har haft en trevlig helg, här har det bara varit barnkalas för hela slanten, helt slut phuu.

0

"JAS"

4 nov 2007 kl. 21:47

Provar med lite mindre bilder.

0

"JAS"

5 nov 2007 kl. 11:01

Ännu mindre bilder, det är svårt att ibland få till en för ögat bra och överskådlig bild. Så jag provar med lite olika format, får se hur de här blir.

0

Tina N Kolsva

5 nov 2007 kl. 12:15

Fina bilder.
Tre bilder o fyra arter inte illa.
Det blit bättre i lite mindre format.

0

Tony S

5 nov 2007 kl. 12:57

Honungsskivling av något slag på första.
Skulle tro att det kan vara svavelgul slöjskivling på båda de andra bilderna.

0

"JAS"

5 nov 2007 kl. 13:52

Tack Tony & Tina Jag tycker åxå om det mindre formatet och jag har fått samma svar innan som du ger mig nu Tony.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone