0 336 visningar

13 svar

Yxor i Stockholm

Tina N Kolsva

14 nov 2007 kl. 12:34

Nu blir det yxigt på Sergelstorg i Stockholm.Dansteatern ordnar manifestation om kvinnokraft.Det kommer att sågas, huggas, eldas, och gräddas pannkakor. Dessutom ska jag o tre 50+ damer kasta yxa.
Alla tjejer är mellam 50-70 år.
15-17 nov, mellam kl 12.00-17.00.
Den som vill veta mer kan söka på
Dorte Olesen Sergelstorg.Om någon av er är där o tittar kom gärna o hejja på oss.

0

Enelie, Linköping

14 nov 2007 kl. 22:51

Hej Tina!
Vá kul att du ska vara med!

Jag har hört talas om det här och tyckte att det var ett rolig och annorlunda idé.

Ska du vara med och hugga ved också?

0

Jan A, Uppsala

14 nov 2007 kl. 23:23

Hoppas du är jättebra där också!,
För “Svampguidens ” skull!

0

Geraldine Palm

19 nov 2007 kl. 08:09

Hello Tina!
Såg ett repotage från yxkastningen på Sverige igår kväll, gjorde du det också?

0

Tina Kolsva

19 nov 2007 kl. 08:30

God morgon,
ja det var jag som hade norsktröja o kamuflagebyxor. Vi var fyra tjejer som hade uppvisning i tre dagar. Underbart kul.

0

Geraldine Vällingby

19 nov 2007 kl. 16:40

Dom två tjejerna längst bak känner jag igen från igår, var du också med på tv? Visste att du skulle vara där men visste inte riktigt hur du ser ut eftersom bilden från “bild på er” är tagen lite från sidan.

0

Lena M

19 nov 2007 kl. 19:59

Två av dina kompisar, Ulla och Lena visade yxkastning på mittnytt nu i kväll.

0

Tina N Kolsva

20 nov 2007 kl. 08:44

Var tyvärr inte hemma och såg det. Det var väl från samma reportage som första delen på programmet Sverige. Det kommer snart ett reportage i tidningen Land. Idag i min ortstidning.Bbl/At

0

GretheF Skåne

20 nov 2007 kl. 15:47

Jag så dig i morse höl på att ramla ur stolen då jag så namnet du är duktig tyckar jag, är det inte hårt för ryggen??????????????

0

Tina N Kolsva

20 nov 2007 kl. 16:56

Grete, var såg du mig? Jo efter tre dagar och 15 trettiominuters pass har jag en öm kota. Men vad roligt.

0

GretheF Skåne

20 nov 2007 kl. 18:07

Tv 1 i morse jag är säker på att det var ditt namn känner inte ditt efternamn men hur många har ditt förnamn som kaster yxa hun på bilden du har här var med och kasta tillsammans med dig

0

Tina N Kolsva

20 nov 2007 kl. 18:22

Nordberg är mitt efternamn. Vilket
program?

0

"JAS" Helsingborg

20 nov 2007 kl. 19:45

På Nyheterna eller morgonsnacket, såg det åxå men höll på med lite annat samtidigt. Jag har ju bild på dig och jag kände inte igen dig. Däremot så tror jag att det var de två damerna som står i bakgrunden på din bild i denna tråden.

0

Tina N Kolsva

20 nov 2007 kl. 21:07

Just de två damerna Ulla O Lena blev filmade uppe i Hälsingland i början på veckan.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone