Ok! Det är jävligt dålig stil att använda Mitt namn och avsluta en historia som inte är klar. Om du som använder mitt namn är av den åsikten att jag skall sluta upp att vara på forumet så skriv det för tusan rakt ut. Jag skall göra som du vill, för jag beknar ihop på skitstövlar. SÅ NI SOM VILL HA HELA HISTORIEN KAN MAILA TILL MIG SÅ FÅR NI DEN DIREKT I ER DATOR. (skogens@algonet .se)eller (jan@luftkuddeland.se) Tack och hej då!
Jag har inte hunnit läsa del 4 än, men det hade varit bra om man kunde fått läsa fortsättningen här på FORUMET. Tycker att det är fruktansvärt dålig stil att använda andras signaturer. Skulle se framemot om JAS kunde fortsätta sin berättelse här.
Hoppas den “falska” del nr 5 blir raderad.
MVH
Jag tycker att du ska ta det lite lugnt och inte hetsa upp dig alltför mycket.
Hoppas att du inte misstänker mig för jag är helt oskyldig. Sedan konflikterna med per d har jag aldrig använt och tänker aldrig använda mig av någon annan signatur än
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.