0 206 visningar

8 svar

Lite dugg i går

PiaFiaGBG

24 nov 2007 kl. 16:37

Lite duggregn igår. I morse -9 grader?

0

"JAS" Helsingborg

24 nov 2007 kl. 17:38

FIN BILD PiaFiaGBG KAN DU INTE GÖRA DEN LITE STÖRRE DET ÄR DEN VÄRD.

0

Tina N Kolsva

24 nov 2007 kl. 17:57

vad du skriker JAS, jag håller med
större bild.

0

Enelie, Linköping

24 nov 2007 kl. 18:00

Vacker bild, fantastiska färger.
Jag håller med de övriga, den vore rolig att se i större format.

0

PiaFiaGBG

24 nov 2007 kl. 18:54

Ja ja ja jag ska fixa en större kommer snart, och tack att ni gillar den ;)

0

Bo Reyer

24 nov 2007 kl. 19:29

Inte ett dugg idag! -8 i morse i Sala.

0

"JAS" Helsingborg

24 nov 2007 kl. 20:04

det var inte meningen att skrika jag blev bara så ivrig att jag inte såg att jag skrek fören jag klickade iväg inlägget “förlåt” mig Tina N om jag väckte dig.

0

Enelie, Linköping

24 nov 2007 kl. 20:10

Regnblandad snö igår som har bildat ett istäcke över allt.
Det har bara varit -6,4 här men jag bor lite skyddat därför kanske det inte blir så kallt.

0

Tina N Kolsva

24 nov 2007 kl. 22:09

Nej jag var vaken. Snöade igår, om än väldigt lite, tillräckligt för att gömma eventuella svampar.1 minusgrad nu.
Var ute och rekade i ekhagen idag, det var så skönt solen sken o fåglarna kvittrade. Eller var det tinitus? Strunt samma revligt iaf.Hittade lite musslingar o fruset krös.Fotar i morgon i dagsljus.Ha en fortsatt trevlig kväll.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone