0 227 visningar

9 svar

En bukett rosor

Tina N Kolsva

29 nov 2007 kl. 13:51

till alla sjuklingar här på Forumet. Som jag har sett senaste tiden är ni ganska många. Önskar er alla god bättring.

0

Tina N Kolsva

29 nov 2007 kl. 13:52

Biler kommer nu. De hade inte slagit ut riktigt.

0

GretheF Skåne

29 nov 2007 kl. 14:56

Oj så vackert det värmer

0

Geraldine Vällingby

29 nov 2007 kl. 15:37

Tack från mej med! Vilka vackra rosor, är dom från din trädgård?

0

Tina N Kolsva

29 nov 2007 kl. 18:10

Bild 1 o 2 är köpta i buketter.
3 an är en raritet från Envikens trädgårdar, en Polkagrisros.

0

Sofia, Skåne

29 nov 2007 kl. 22:14

Tänkte skriva samma inlägg, men Tina hann före. Och jag har förstås inte lika fina bilder som Tina, men vill ändå säga - krya på er alla! :)

0

En bukett rosor Sofia

Tina N Kolsva

30 nov 2007 kl. 12:28

Sätt du ut dina bilder Sofia.Jag är säker på att det glädjer de sjukskrivna. Bilder är vackra på olika sätt.Ingens är bättre än andras.
Skönheten kan sitta i tanken bakom.

0

En bukett rosor Sofia

Sofia, Skåne

30 nov 2007 kl. 23:53

Tina! Min kamera är sönder, men jag kommer överösa forumet med bilder den dag jag köpt en ny. Förhoppningsvis har alla tillfrisknat tills dess :)

0

En bukett rosor Sofia

Jan A, Uppsala

1 dec 2007 kl. 00:03

Ingen risk att alla tillfrisknat, Sofia! Jag lovar att, då som nu, vara nära döden, döden!

0

En bukett rosor Sofia

Sofia, Skåne

1 dec 2007 kl. 00:33

Då lovar jag att komma hem till dig och återuppliva dig, Jan! Om det så behövs exotisk svamp eller digitalisblommor! :)

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone