0 567 visningar

14 svar

julgardiner

gunhild

29 nov 2007 kl. 18:04

kolla vilken härlig panelgardin jag hittade i dag den blir fin till advent

0

Tina N Kolsva

29 nov 2007 kl. 18:11

Härligt, vilken typ av skog?

0

gunhild

29 nov 2007 kl. 18:15

Närmaste trädet var nog en björk.

0

Geraldine Vällingby

29 nov 2007 kl. 20:36

Vad fina, var har du hittat dem?

0

Lena M

29 nov 2007 kl. 20:48

Roligt med lite annorlunda gardiner passande en svampentusiast.

0

svamptyget

gunhild

29 nov 2007 kl. 22:03

Finns på Åhlens, Almedahls 50%lin 50% bomull

0

svamptyget

Sofia, Skåne

29 nov 2007 kl. 23:32

Helt förtjusande! :)

0

svamptyget

Geraldine Vällingby

30 nov 2007 kl. 01:26

Tack Gunhild. Almedahls är en av mina leveratörer på mitt jobb, fast vi köper inte in gardiner. Ska till stan en sväng imorgon, då ska jag titta in på Åhlens City.

0

Eva i Piteå

30 nov 2007 kl. 21:48

Vilka underbara gardiner.

Måste bara få tag i dom, men inte finns dom här hos mig i Piteå. Men man får väl jobba på det.

Såg på nätet att det även fanns karottunderlägg med samma mönster.
Här är en länk så ni kan se dom.
http://saravillfara.blogg.se/1189023357_almedahls.html

0

svamptyget

Kapten Hammock

30 nov 2007 kl. 21:56

Aouuuhh!!! Käre hjärtanes, så läckert!! Fanns det som metervara oxå? Får försöka smyga hem det. Tror inte att min hulda maka automatiskt accepterar fler svamprelaterade föremål. För många kan det nog kännas bakvänt att en av hushållets snoppförsedda drar hem textilier, men hos oss är det rätt ofta så. (I synnerhet om det är svamprelaterat. Viss förståelse från min äkta hälft finns, men det känns som om jag börjar testa gränserna nu…) Å andra sidan tar min lilla duva med stor frenesi hand om så‘na klassiskt manliga sysslor som bilskötsel och gräsklippning.

0

svamptyget

Sofia, Skåne

1 dec 2007 kl. 00:01

Så kul att läsa ditt inlägg Kapten Hammock! :)

0

svamptyget

gunhild umeå

1 dec 2007 kl. 11:02

Jag köpte mina färdigsydda (ej fållade) på Olssons stuvar. Impulsköp!!
Titta ut genom fönstret 1:a decemberväder!!

0

Gunhild

Geraldine Vällingby

1 dec 2007 kl. 11:10

Å vad avis jag blir, här i Stockholm får vi nog ingen vit jul.

0

svamptyget

Evus

1 dec 2007 kl. 11:24

Jättefina gardiner och utsikt!
Här i Sthlm är det GRÅTT! och GRÅTT!

0

Nada L Umeå

1 dec 2007 kl. 21:51

Jag tackar så mycket för tipset Gunhild. Idag köpte jag gardinerna och nu hänger dom i köket och sprider glädje varje gång man tittar på dom.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone