Hej klas jaederfeldt*. kom just innanför dörren efter en tripp (ha,ha) till Holland, jag har faktiskt två nya luftkuddar(Hoppborgar) med mig hem så tro inget annat. Skulle det vara möjligt att få köpa ett “signerat” ex av ICA:s Svampbok? Jag pröjsar portot om vi inte kan träffas, ok?
Självklart klas, så går alltid släkt & vänner först, så nu gäller det för mig att “limma” så jag hamnar i vänskapskrättsen. Nej, du fattar läget klas, om det går så går det, om inte så får krokodiltårarna gå till annat. trevlig helg föresten och du jag har som sagt varit i Holland och besökt några gatumarknader, såg “GULA” Kantareller, de billigaste var de bästa kostade “BARA” 300:-/kg de sämre? 400:_/kg OCH de bäste hade jag inte ens plockat i skogen utan de hade fått stå kvar som förökningsex. Hej på en stund jag ska kolla “PÅ SPÅRET”.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.