Jodå, det blir mer av den varan.Sju dagar kvar på penicillinkuren.Brorsan min för ett jäkla liv han fräser o klöser liten som han är.Jag är mera samlad.Det var ingen större fara med oss,mamma blev snuvig o då tyckte veterinären att vi åxå skulle ha en kur. “Kattungar är ju så bräckliga”, puh. Vänta bara tills jag träffar henne….
Trevlig helg på er.
Lilla Jag
Hej igen, det är jag som blev kallad Renen. Idag är vi tre veckor o fyra dagar gamla. Matte sa att vår bolåda har tillräcligt höga kanter. Ha ha, har klättrat över idag. Det var spännande.Nu ska jag klura ut hur man tar sig ner för trappan, för där nera ska de ha något som kallas julgran. Hmmm… På bilden ser mig o min nya matte, hon har varit o hälsat på mig, jag gosade med henne. Det fick syskonen åxå göra.Hon är snäll.
God Jul på er.
Renen.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.