0 207 visningar

9 svar

Skriv på!

gunhild umeå

15 dec 2007 kl. 09:21

Bort med alla onödiga smällare!
http://www.smallarupproret.se/

0

GretheF Skåne

16 dec 2007 kl. 15:12

Har skrivit

0

Elsi

16 dec 2007 kl. 20:13

Jag har skrivit på ,jag tycker rent ut sagt att det är fördjävligt att folk eller barn faktiskt får hålla på med så otroligt farliga saker .

0

Kalle

16 dec 2007 kl. 21:01

Finns det några nödvändiga smällare? Ett argument som har missats. Denna miljöförstöring. Det är mycket skit som kommer ut i naturen. Vadå sila mygg och svälja kameler?

0

NadaL Umeå

16 dec 2007 kl. 21:53

Skrivit.

0

Evus

17 dec 2007 kl. 15:48

Har också skrivit på.
Här där jag bor är folk(ungar) galna och smäller hela december, på nyårsnatten får man fly fältet, då är det riktigt otäckt.

I år blir vi i en lugn miljö på landet….vi kanske tänder ett litet tomtebloss.

0

piff & puff

17 dec 2007 kl. 16:01

Jag har läst nånstans att ett medelstort nyårsfyrverkeri i en medelstor stad släpper ut lika mycket föroreningar som svenska flygtrafiken under ett år.

Nån som hört om detta och kan bekräfta eller dementera?

0

Bo Reyer

17 dec 2007 kl. 20:13

Jag skrev på i morse trots att vi inte har någon hund. Däremot har vi 6st nymfparakiter som blir vettskrämda av okynnessmällandet. Vad mina vänner lodjuren tycker om detta vet jag inte, då jag aldrig hinner fråga dem.

0

Geraldine Palm

2 jan 2008 kl. 23:22

Ville bara påminna om denna tråd itanke på alla olyckor som var under nyårshelgen.

0

Enelie, Linköping

2 jan 2008 kl. 23:44

Bra påminnelse.
Jag bor på landet och störs inte så mycket personligen. Men jag har alltid en tanke till alla vilda fåglar som skräms upp mitt i sin sömn och får fly i panik bland en massa explosioner.
I år så kom en flock panikslagna råddjur och flydde direkt i riktning mot oss där vi stod i mörkret. De blev ju skrämda av oss då och fick tvärvända några meter ifrån oss och fly till baks igen.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone