0 175 visningar

14 svar

God Jul

Hans Myhre

21 dec 2007 kl. 10:38

God Jul til alle hoppas på et betre svampår i 2008. Gubbene må ha spist kjøpekantareller fra ICA…

0

Lena M

21 dec 2007 kl. 17:41

Tack det samma, ja nästa år hoppas jag att vi får ett bra svampår.

0

"JAS" Helsingborg

21 dec 2007 kl. 18:05

Tack det samma Hans och tack för all hjälp och så ett ? jag har en jätte bra svamsäsong om nästa säsong blir bättre så får jag skaffa större, fler korgar och starkare armar :)

0

Tina N

21 dec 2007 kl. 18:20

Tack det samma.

Tina

0

Enelie, Linköping

21 dec 2007 kl. 18:40

God Jul!
...till dig också Hans,
och alla på forumet!

Det är inte bara ICA´s köttfärs man kan klara sig utan.
Köpekantareller: Nej tack. :)

Nästa år kommer att bli ett fantastiskt svampår, eller hur?

0

Irene A

22 dec 2007 kl. 11:23

God Jul, Hans och alla andra!

Jag hoppas förstås på en minst lika bra svampsäsong nästa år som 2007 var i Västerbotten och på Gotland.
Här kommer ett av september månads roligaste fynd häruppe, smultronkantarell:

0

Lena M

22 dec 2007 kl. 14:20

GOD JUL vill jag också önska alla trevliga svampvänner och tacka för all hjälp med artbestämmningar gjorda av *-orna och andra duktiga på forumet.

0

Lena Strömstad

22 dec 2007 kl. 15:19

God Jul alihop.
Tack för trevlig läsning.

0

Jan A. Uppsala

22 dec 2007 kl. 15:32

och ett gott nytt och bättre svampår 2008. Jag hoppas vi alla får uppleva många trevliga fynd i markerna - och får god hjälp att identifiera dem!

0

GretheF Skåne

22 dec 2007 kl. 16:02

God Jul och tack för trevlig läsning och ert kunnande

0

Jeanette P, Luleå

22 dec 2007 kl. 23:11

Önskar er alla en God Jul och ett Gott nytt år!
Tack för all hjälp under det gågna året, vad skulle man göra utan detta forum när man fått mer smak på svampen =).

0

Affe Nv Skåne

23 dec 2007 kl. 00:08

Instämmer i kören,
Önskar er alla en riktigt
GOD JUL!

0

Geraldine Vällingby

23 dec 2007 kl. 00:13

Jag med instämmer med förgående skrivare.

0

AS

23 dec 2007 kl. 14:09

Även jag önskar er alla GOD JUL och ETT RIKTIGT GOTT SVAMPÅR 2008 över HELA landet.

0

Michael Krikorev

24 dec 2007 kl. 11:16

Jag vill också passa på att önskar er alla en God Jul och ett Gott Nytt Svampår!

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone