0 229 visningar

6 svar

Nästan klar

Geraldine Vällingby

22 dec 2007 kl. 23:09

Endast julskinka och köttbullar kvar att göra, hur mycket har ni kvar kära svampvänner?

0

Jeanette P, Luleå

22 dec 2007 kl. 23:12

Koka skinka och slå in julklapparna till hundarna, resten är äntligen klart =).

0

Enelie, Linköping

22 dec 2007 kl. 23:28

Det mesta är kvar utom skinkan och sillen som blev klara idag.

Men det är lugnt, det är en dag imorgon också.

Jag prioriterade att vara ute några timmar i skogen idag istället. Det var jätteskönt och jag hade en av katterna med mig som älskar att följa med på promenad.

0

gunhild umeå

22 dec 2007 kl. 23:28

Skinkan ska grillas och granen kläs,sen ska jag bjuda grannarna på risgrynsgröt julaftonsmorgon. Jag tänker också smyga ut i morgon och fota en läcker ticka som jag såg i morse, jag tyckte precis det skymtade en tomte bakom den. Hoppas han vill visa sig igen…

0

Tina N

23 dec 2007 kl. 00:05

Skinkan i ugnen som tjälknöl. Håller just nu på med julklappsinslagning. Imorgom ska granen stjälas o kläs. Vi ligger före i tid.I morgon ska vi slöa.

0

Affe Nv Skåne

23 dec 2007 kl. 00:11

Allt utom granen kvar….
Någon av oss måste ju jobba trots att julen står för dörren.
Men, går av 16.30 söndag då bär det iväg med ungarna och handla lite klappar. Sen får vi se hur långt vi orkar innan kudden kallar…

0

Geraldine Palm

23 dec 2007 kl. 16:11

Klar, ska äta en skinkmacka till, sen bär det ut i jultrafiken, men det borde vara ganska lugnt nu. Resan går mot Sala och imorgon ska vi hem till Stockholm igen. God Jul till er alla!

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone