Heja Huke!
Jag håller på Dig. Den här “Sanning gör ont”, är nog bara en feg stackare som mår dåligt. Det bjuder jag på. Det funkar ju så här: om jag mår dåligt och tror att jag kan må bättre genom att försöka trycka ner någon annan,så då försöker jag det.
God natt i etern
Varför måste en sådan som du bara lägga dig i? Glädjedödare och “små” människor finns det så gott om där ute så varför ska du tränga dig på här och “säga sanningar”, vad vet en sådan som du om “gyllene snittet” komposition, färglära och humanism, usch och fy för sådana som dig. Träna på anithaumeå och visa gärna dina bilder här så kan vi få glädjas med dig i dina framsteg.
God fortsättning på dig Sanning Gör Ont. Synd att att inte du åxå tycker att det är intressant att se anitas bilder o glädjas med henne. Det finns tusen andra sidor att gå in på. Prova den här
http://www.familjeliv.se/Forum-3-22/m28132317.html · svenska
Kram från Tina
Tack för all respons´.
Men nu föreslår jag att vi sätter punkt. Kan vi i fortsättningen om det kommer fler sådana här påhopp, oavsett vem som drabbas, bara låta bli att svara. En av reaktionerna för dessa personer är ju att de går “igång” på mothugg, ett slags utlösning. Det behöver vi väl inte bjuda på. Så vi säger inget, och då avtar det av sig självt.
Vi fortsätter som vanligt, det är ju helt frivilligt att öppna ett inlägg.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.