0 206 visningar

10 svar

mera bilder

anithaumeå

25 dec 2007 kl. 15:42

Fortsättning följer.
Jag tränar vidare.

0

Tina N

25 dec 2007 kl. 19:06

Se där nu är du på G. Bra.

0

Sanning Gör Ont

25 dec 2007 kl. 19:48

Träna på du men du behöver väl inte visa varenda bild här. Tråkigt !!!

0

GretheF Skåne

25 dec 2007 kl. 21:09

Kämpa på du, jag vet hur svårt det är

0

till Sanning Gör Ont

H. Svamp

25 dec 2007 kl. 21:23

Varför göra någon glad när man kan göra någon ledsen.

0

till Sanning Gör Ont

anithaumeå

25 dec 2007 kl. 21:52

Heja Huke!

Jag håller på Dig. Den här “Sanning gör ont”, är nog bara en feg stackare som mår dåligt. Det bjuder jag på. Det funkar ju så här: om jag mår dåligt och tror att jag kan må bättre genom att försöka trycka ner någon annan,så då försöker jag det.
God natt i etern

0

Sanning Gör Ont

"JAS" Helsingborg

26 dec 2007 kl. 00:27

Varför måste en sådan som du bara lägga dig i? Glädjedödare och “små” människor finns det så gott om där ute så varför ska du tränga dig på här och “säga sanningar”, vad vet en sådan som du om “gyllene snittet” komposition, färglära och humanism, usch och fy för sådana som dig. Träna på anithaumeå och visa gärna dina bilder här så kan vi få glädjas med dig i dina framsteg.

0

Sanning Gör Ont

anithaumeå

26 dec 2007 kl. 07:44

Tack JAS!
Jag låter mig inte slås ned i skoskaften. Jag försöker vidare.

0

Sanning Gör Ont

Tina N

26 dec 2007 kl. 10:08

God fortsättning på dig Sanning Gör Ont. Synd att att inte du åxå tycker att det är intressant att se anitas bilder o glädjas med henne. Det finns tusen andra sidor att gå in på. Prova den här
http://www.familjeliv.se/Forum-3-22/m28132317.html · svenska
Kram från Tina

0

till Sanning Gör Ont

Tina N

26 dec 2007 kl. 10:35

Eller den här hata.blogg.se/ · svenska

0

till Sanning Gör Ont

anithaumeå

26 dec 2007 kl. 11:58

Tack för all respons´.

Men nu föreslår jag att vi sätter punkt. Kan vi i fortsättningen om det kommer fler sådana här påhopp, oavsett vem som drabbas, bara låta bli att svara. En av reaktionerna för dessa personer är ju att de går “igång” på mothugg, ett slags utlösning. Det behöver vi väl inte bjuda på. Så vi säger inget, och då avtar det av sig självt.
Vi fortsätter som vanligt, det är ju helt frivilligt att öppna ett inlägg.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone