Gott Nytt År, alla kompisar på forumet, och tack till “stjärnorna” för all hjälp att klura ut vad det är man hittat. Jag har lärt mycket på forumet detta år, och har blivit tänd på att hitta nya arter kommande säsong. Nyårskram på er alla.
Instämmer med föregående talare, men en och annan forumdeltagare borde man önska ett gott nytt hår!
Idag hade jag tänkt mig att fota några tickor på ett gammalt lärkträd vid långforsen i Sala som jag såg förra veckan, men någon illasillad person hann före. Hela härligheten var bortsparkad och söndersmulad. -Sånt är livet.
Tjohoo det har varit mycket roligt att lära “känna” er allihopa och en JättestorNyårssvampkram på er. (Nu fick Bo spader :) )
Så mycket som jag lärt mig i höst var det länge sedan jag gjorde på så kort tid, tack, tack till alla på forumet för det.
pjjuuiiittt
Jag instämmer och vill önska alla ett riktigt Gott Nytt År!
Som en svampnovis så finns det så mycket kvar att lära och här flödar det verkligen av kunskap och engagemang. Tack allihop!
En liten nyårsorkidée till er från mig. Den har blommat nu i ca. 4 mån och det är 3 knoppar till på gång.
Jag hittade till forumet först i slutet av juli i år och har blivit helt beroende av det, som att gå i skogen och hitta nya svampar, fota och artbestämma dom. Att inte plocka matsvampar bara, fast det är inget fel med det heller för de är så goda. Ni är fantastiska allihopa och jag har lärt mig mycket här på forumet och mycket återstår att lära.
För att vill jag av all mitt hjärta önska Er alla ett Gott Nytt År!
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.