Nu när jag ändå är inne på kroppsdelar och mat, måste jag ju berätta om en lite rolig händelse.Dottern min är i samma branch som jag, alltså i matbranschen.Hon jobbar på ett äldreboende och skulle servera julbord.Hon och hennes utländska arbetskamrat slet för att de gamle skulle få fint och gott på julafton. De var ambitiösa och skrev fina lappar med beskrivning på vad som fanns i karotterna,så gästerna skulle kunna läsa, om de undrarde över något.Det vara bara det att det inte är så lätt att stava alltid…. När dottern min skulle plocka undan lapparna och maten läste hon…. RÖVKÅL på ena lappen…hihihi ingen kommentar från de gamle men kanske fick de sig ett gott skratt till jul?
:)))))
(Om du/ni har lust så tar gärna Avigsidan emot sådana här bidrag.
http://www.avigsidan.com/ )
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.