JAS!
Innan du köpte boken meddelade jag ungefär detta: Nothänvisningarna i kapitel 2 i första delen av boken saknas/har råkat falla bort. Själva noterna finns i slutet av boken.
Jag har en .PDF-fil med de saknade hänvisningarna, som jag kan maila dig—om du vill.
(Det rör sig om sidorna 51-71.)
Om också andra vill ha filen så är det bara att meddela detta!
Hej Geraldine “DINE” Palm. Ja allt är bra jag jobbar för fullt sista dagen i morgon sedan ledig till vecka 7 så varför klaga. 2- och underkylt regn = 2mm. isskorpa överallt. När jag halkade var det en skånekäring som sa - Ja se opp dé é glatt idá-Inte fan tyckte jag det var roligt (Från jan 1979 då var det lite dialektal förväxlingar) Ha en trevlig helg.
Hej Jan A, Uppsala. De värsta är de som är irriterade över sin fotsvamp medan de kör bil i detta väglaget och trycker plattan i mattan = vägrenssvamp och eller i många fall den nu rätt vanliga åtminstone här i Skåne, bårsvampen eller ännu värre, kors kors elände.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.