Hej på er alla!
Nu är det nytt år och en ny svampsäsong är att vänta även om det lär dröja ett tag.
Det är flera med mig som vill ha lite svampar att gissa på och diskutera omkring.
Det gör ju inget om svamparna har varit med tidigare på guiden vi som inte är så duktiga behöver ständig upprepning.
Jag kan börja med att lägga in utav mina favoriter och så kan väl stjärnorna och ni andra duktiga vänta lite!
Gissa svamparnas namn
Hej Elisabeth Jansson! Jag lägger fortfarande ut svampar som jag vill veta vad det är, de senaste från 071230 och det lär komma fler nästa vecka. Så ni får gärna kolla mina trådar där finns det att gissa på. Jag har en hätta som jag inte får ordning på. Ha en trevlig helg. Och här kommer en som ingen har svarat på.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.