Mina barn är mellan 18 - 5 år och ingen har åkt på en spark, det har jag inte gjort sedan jag bodde i Småland, säker är det minst 30 år sedan jag färdades på en sådan. Och jag vill inte ha sådan före här nere, det räcker med att hälsa på Syrran i Gävle. Men vacker är det.
Jag tycker det ser mysigt ut.
Här i Stockholmstrakten har det regnat och åter regnat….hur länge som hellst nu. I dag tittade solen fram för en gång skull.
Om det var lite vitt på marken så blev det åtminstone ljusare och “renare” och lite roligare för ungarna om inte annat.
Var idag ute på första svamppromenaden på en dryg vecka.
Det blev en vandring mot och med solen utmed Jumkilsån från en gammal motocrossbana, numera naturskyddad naturbetesmark med många trädarter. Svampresultatet kommer småningom på en “egen” tråd.
Skönt att slippa skotta snö!
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.