0 173 visningar

8 svar

Jag känner mig insnöad!!

elsy i Skellefteå

13 jan 2008 kl. 11:09

Så här såg det uti morse när jag tittade ut! Verkar som om hela vinterns snö har kommit på en enda natt! Ooooooooooops!

0

Svampe

13 jan 2008 kl. 12:42

Bara kom inte ned till västkusten med det. Här finns inget små och får hoppas att det fortsätter så.  :-)

0

"JAS" Helsingborg

13 jan 2008 kl. 12:50

Mina barn är mellan 18 - 5 år och ingen har åkt på en spark, det har jag inte gjort sedan jag bodde i Småland, säker är det minst 30 år sedan jag färdades på en sådan. Och jag vill inte ha sådan före här nere, det räcker med att hälsa på Syrran i Gävle. Men vacker är det.

0

Evus

13 jan 2008 kl. 16:18

Jag tycker det ser mysigt ut.
Här i Stockholmstrakten har det regnat och åter regnat….hur länge som hellst nu. I dag tittade solen fram för en gång skull.

Om det var lite vitt på marken så blev det åtminstone ljusare och “renare” och lite roligare för ungarna om inte annat.

0

gunhild Västerbotten

13 jan 2008 kl. 16:44

Mysigt eller inte, men det kom mycket i natt. I adg har det varit mycket snöskottning runtomkring.

0

Jan A, Uppsala

13 jan 2008 kl. 17:49

Var idag ute på första svamppromenaden på en dryg vecka.
Det blev en vandring mot och med solen utmed Jumkilsån från en gammal motocrossbana, numera naturskyddad naturbetesmark med många trädarter. Svampresultatet kommer småningom på en “egen” tråd.
Skönt att slippa skotta snö!

0

Bååth E

13 jan 2008 kl. 19:06

Härligt man har ju längtat efter riktig snö.

0

Enelie, Linköping

13 jan 2008 kl. 21:15

Det är vackert men jag är glad att jag slipper det här.
Idag har ju julen dansats ut också så det vore skönt att slippa skotta snö på tomten;)

0

Geraldine Vällingby

14 jan 2008 kl. 00:59

Sparken var så insnöad att jag inte såg den, såg den när jag läst JAS´s inlägg:). Så här soligt och fint var det på Drottningholm idag, kungen har nog ochså dansat ut julen…granen låg på slottsgården. Det är ju böter med 300 kr om man slänger ut granen :)

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone